04 kwietnia 2014

Nowości od Lovely: St.Tropez i Rio

Zakupów kosmetycznych dawno u mnie nie było, a moja chciej lista nic a nic się nie skraca. Dziś jednak moja stopa przekroczyła próg Rossmanna i to była zguba dla mojego portfela szczególnie przed wypłatą:P Do koszyka trafiły dwa lakiery od Lovely St.Tropez kolor nr 1 i Rio nr 2, a także zielony pastelowy eyeliner tej samej firmy. Lakiery tak prezentują się w buteleczkach:

 A tak na pazurkach :)
 Rio to typowy piasek z turkusowo, zielono błękitnym brokatem dość szorstki w wykończeniu. St Tropez ma natomiast jedwabne wykończenie. W kwestii trwałości na razie się nie wypowiem, zobaczymy później :) Do koszyka trafił także eyeliner:

Kolor jest ciekawy i już myślę jak go wkomponować w makijaż. Trwałość na ręce jest dobra, zobaczymy jak tam będzie na oku ;] Pędzelek jest cieniutki i wygodnie aplikuje się nim produkt. Kusi mnie jeszcze kilka produktów z nowej kolekcji Lovely, ale zobaczymy jak to będzie z zakupami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)