24 stycznia 2014

Lakierowe nowości. Essence 147 Miss Universe

Ostatnio pojawiły się dwa makijaże, dlatego dziś chciałabym pokazać Wam o jakie lakiery do paznokci wzbogaciła się moja kolekcja. Liczy ona nie wiem ile buteleczek co mojego Niemęża przyprawia o ból głowy kiedy w koszyku widzi kolejne :) Chyba stałam się lakieromaniaczką, bo jak się tak zastanowić to faktycznie z uporem maniak dokupuje kolejne. Oto one:


1. Essence Colour&Go nr 147 Miss Universe
2. Golden Rose Holiday nr 52
3. Golden Rose Holiday nr 53

4. Odżywka Nail Tek Foundation II ( najlepsza na świecie :))
5. Lovley Snow Dust nr 2
6. Lovley Blink Blink nr 6


7. Bell Air Flow nr 54 i 56

 Jak widać troszkę tego nazbierałam i mam Wam co pokazać ;)  Na dobry początek Essence 147 Miss Universe. Jest To lakier ciemno granatowy ze szmaragdowymi i niebieskimi drobinkami. Jego trwałość nie jest najlepsza za to sam lakier ciekawy. Najlepiej prezentuje się w świetle słonecznym, wtedy przepięknie połyskuje w sztucznym natomiast pozostaje nijaki. Generalnie chyba lepiej prezentuje się w buteleczce niż na pazurku. Aby dodać mu troszkę uroku nałożyłam na niego top z Lovley Blink Blink nr 6. Top w buteleczce wygląda cudownie, szkoda jednak że ciężko nabrać większą ilość drobinek. Mimo to w połączeniu z Essence bądź innym ciemnym lakierem prezentuje się bardzo ładnie :)

 Lakier solo: 





 i z topem Lovley




Jak Wam się podoba? Miałyście, któryś z tych produktów?


5 komentarzy:

  1. ten lakier zwrócił moją uwagę, ale mimo wszystko jakoś nie uległam :P i cieszę się, bo efekt na paznokciach wypada według mnie tak sobie - już mi się przejadły takie odcienie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuje! ale w niematowej wersji :)
    nie przepadam za matowymi paznokciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kochana :* ja też miałam przerwę, ale na naukę :) Ciekawe te lakiery, u mnie szykują się nowości pod koniec miesiąca :) Fajnie znów Cię widzieć. Dużo zdrowia Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)