16 października 2014

Dwie paletki cieni za 6.99?!

Cześć :)

Zapewne, każda z Was miała kiedyś okazję zajrzeć do sklepu " Wszystko za 6,99" albo "wszystko za 2,99". Sklepy te nie raz kuszą kolorówką za niską cenę, jednak chyba wielu z nas brak odwagi aby owe produkty kupić i wypróbować. Ja dziś postanowiłam się przełamać i kupiłam dwie paletki cieni za śmieszną kwotę 6,99. Wróciłam do domu uzbrojona w owe nabytki i przystąpiłam do macania :) Cienie są zamknięte w solidnych plastikowych paletkach, na których niestety pozostają odciski palców. Ich zamknięcie jest klasyczne na klik i nie ma problemu aby je otworzyć.



Paletki zawierają po 8 połyskujących cieni. Nie zawierają w sobie nachalnych brokatowych drobinek. Paletka w kolorach bardziej "papuzich" jest mocniej napigmetowana, ta w delikatnych odcieniach nieco mniej. Jednak za tę, cenę uważam, że pigmentacja jest świetna. Pozostało zobaczyć jak pracuje się na tych cieniach :) Pewnie wkrótce pojawi się jakiś makijaż z ich udziałem. Zobaczymy, może trafiłam na niedrogie perełki? :) Pierwsze wrażenie jak na razie jest bardzo dobre. Poniżej zbliżenie na paletki i swatche :)






I druga paletka:




Mam nadzieję, że paletki się podobają:) Zobaczymy jak sprawdzą się dalej. Może uda mi się pomalować dziś choć jedno oko :)

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)