01 sierpnia 2013

Blue Lagoon

Dziś troszkę dopadła mnie nuda, więc postanowiłam coś zmalować.  Jako bazę użyłam czarnego cienia z paletki Sleek- Lagoon, nałożyłam na niego matowy pigment Kobo w kolorze Cornflower i roztarłam. Aby całość nieco rozjaśnić  nałożyłam w kąciku oka i pod łukiem brwiowym pigment Kobo w odcieniu Blue Mist. Wzdłuż linii rzęs pociągnęłam kreskę eyelinerem, aby optycznie zagęścić rzęsy, linie wodną pokryłam czarna kredką.


P.s  Kochane bawimy się w rozdanie tym razem tutaj u Sauri :) Serdecznie zapraszam bo do wygrania są kosmetyki marzeń :) 






Do wykonania makijażu użyłam:
 Podkład Revlon- nr 180
Korektor- Rimmel Wake my Up- 010
Baza pod cienie- Art Deco
Eyeliner w żelu- Maybelline
Pigmenty Kobo- 408s Cornflower i 
506 Blue Mist
Paletka Sleek- Lagoon
Tusz do rzęs-Max Factor Wild Mega Volume

Myślę, że całość wyglądałaby efektowniej 
gdybym dokleiła sztuczne rzęsy niestety w tej chwili tak owych nie posiadam, ale to kwestia czasu :)


2 komentarze:

  1. Prawe oczko, fotka na samym dole cos tamsie zlego zadzialo z kreska w wenwetrznej czesci oka jakby znikla.
    Sliczny makijaz, kolorki dobrze zatarte pigmenty pieknie sie ze soba polaczyly :)
    Like It :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :)